ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

هفته اول کم کردن

چون تاریخ شروع نوشتن وبلاگم 26/11/89 است از 18 تا 26 بهمن به صورت هفتگی مینویسم ولی سعی میکنم بعد از این هر روز بنویسم.

روز اول از نظر جسمی خیلی سخت بود باورم نمیشد که سیگار نکشیدن این جوری بدنم و اذیت کنه کفتگی شدید داشتم تب و لرزم داشتم ولی به مرور زمان این علائم از بین رفت حالا دیگه ناراحتی جسمی تو کم کردن سیگار ندارم ولی حالا دارم از نظر روانی با نکشیدن سیگار مبارزه میکنم. کار راحتی نیست خیلی سخته واقعاً ترک کردن سیگار خیلی سخته ولی من با مکم خدا و دوستانم امیدوارم بتونم.

روزهای اول که سعی میکنی سیگارو تزک کنی چون تازه تصمیم گرفتی از نظر روحی خیلی قوی هستی ولی بعد از چند روز شاید حتی 2 روز هی وسوسه میشه که سیگار بکشی من که این طور بودم ولی تا الان که خوشبختانه موفق بودم.

یه چیزی خیلی مهم که دوست دارم شما هم بدونیم مقاومت کردن در برابر وسوسه هاست مثلاً روز جمعه 22/11/89 بود شب با یکی از اقوام رفتیم بیرون تا آن از کارت سوخت من که هنوز یکم توش بنزین است بنزین بزنه آنهم سیگاری بود و میدونست که منم سیگار میکشم به خاطر همین به منم سیگار تعارف کرد من خیلی وسوسه شدم که بکشم ولی چون چهار نخ سیگار آن روز طبق برنامه کشیده بودم نکشیدم و گفتم میخوام سیگارمو کم و بعدش ترک کنم و نکشیدم آن شب به سختی گذشت ولی فردا صبح که بیدار شدم از این که دیشب سیگار نکشیدم خیلی خوشحال بودم و یه نوع احساس غرور بهم دست داده بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد