ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

شش روز مانده به ...

واقعاً نظرات شما به من دلگرمی میده راستش این روزها خیلی هم خوب نبود من دیروز میبایست یک نخ میکشیدم ولی شیطون گولم زد و دو نخ کشیدم. ولی خوب بازم خوب بود نا امید نمیشم همیشه که نمیشه طبق برنامه پیش رفت ولی دیگه دارم سعی میکنم امروز که حتماً یک نخ میکشم. راستی یه تغییری توی برنامم ترکمم دادن آنهم اینه که دیگه تا آخر هفته سیگار میکشم و فردا دیگه یعنی آخرین نخ سیگارمم به جای 15 اسفند 13 اسفند میکشم سه تا دلیل داره اول اینکه سالگرد ازدواجمه دوم اینکه روز بعدش یعنی 14 اسفند، شنبه و اولین روز هفته است و بهتره با شنبه شروع کنم و آخرین دلیلش اینه که میخوام زودتر برنده بشم.

با آرزوی براورده شدن تمام آرزوهای سبزمان

نظرات 6 + ارسال نظر
جلسه رسمیست یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://jalase-rasmist.blogsky.com

برای تو و بر آورده شدن آرزوهای سبزمان دعا خواهم کرد.هرچند دیگر به دعا هم اعتقادی نیست...

من دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://manmitoonam.blogsky.com

سالگرد ازدواجتون از حالا خیلی مبارک و موفقیت کنار گذاشتن سیگار هم باز از همین حالا بسیار مبارک. امیدوارم که همیشه سبز سبز باشید و البته خرم.

با تشکر. امیدوارم شما و خانوادتان نیز همیشه سبز و خرم باشید.

tecton دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ

چه تصمیم خوبی...
سالگرد ازدواجتون مبارک...
سال دیگه هم این موقع می تونه تولد یک سالگی تون باشه

خیلی ممنون.

روح الامین سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ق.ظ http://14sabz.blogsky.com

سلام عرض شد.خوشحالم که به وبلاگم میاید .از اینکه اینقدر وبلاگم مورد توجه شما قرار گرفته خوشحالم امیدوارم بتونم جوابهای قانع کننده ای براتون بذارم .میخواستم بپرسم
طبق اصول اسلام مناظره کنیم با اصول دمکراسی غربی
هر چی فکر کردم به این نتیجه رسیدم که خوب آدم باید به یه اصولی پایبند باشه .اگر اسلام باشه .خوبه و اگر نه که باید به اصول غربی ....منتظر جوابتون هستم

روح الامین سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ق.ظ http://14sabz.blogsky.com

۱.چرا به مردم اجازه راهپیمایی نمیدن؟
به نظر من برای ایجاد شبهه فقط باید بگویی چرا؟ همین ؟ چرا ؟ چرا ؟‌چرا ؟
چرا نماز میخونیم ؟ چرا قرآن میخونیم ؟ چراین کار رو میکنیم .چرا اون کاررو میکنیم ؟ و هزاران چرای دیگر ؟
خیلی خوبه آدم واسه رسیدن به جوابهای سوالاتش حداقل یه کمی تلاش کنه .
در همه کشورهای جهان کلیه احزاب و سندیکاها کارگری و غیره با گرفتن مجوز از مراجع قانونی به راهپیمایی و ابراز خواسته خودشون می پردازند مهم اینکه وقتی مجوز برگزاری راهپیمایی صادر میشه اون حزب با گروهی که مجوز به نامش صادر شده تمام مسئولیتها و عواقب این راهپیمایی رو بر عهده میگیره . اما در ایران این شکلی نیست .در مناظرات در برنامه دیروز امروز فردا. همین موضوع بررسی شد. و گفته شد که وقتی مجوز برگزرای راهپیمایی صادر شد چه کسی عواقب بعدی اون رو بر عهده خواهد گرفت .با کمال ناباوری دوستان اصلاح طلب فرمودند نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی .
خوب جای سوال هستش .مجوز راهپیمایی میخواهید ولی حاضر به برعهده گرفتن حوادث احتمالی و سوءاستفاده کنندگانش در این موقعیت خاص نیستید . این یکی از دلایل اصلی ندادن مجوز .
دوم اینکه مردم عزیز و شریف ایران در 22 بهمن که سالرزو پیروزی انقلابشون بود به خیابانها اومدن .از نظر شما اینکه یک روز غیراز 22 بهمن انتخاب میشه .چه معنی میتونه داشته باشه .اونم روز ولنتاین .و روزی که امام راحل حکم قتل سلمان رشدی مرتد رو صادر کردن. آیا این چیزی جز مخالفت با نظام حاکم هستش؟
اینم دلیل دوم
در کشورهای غربی نمونش انگلیس دیدید که با دانشجوهای ناراضی چطور برخورد کردن .حتما این مسائل بارها و بارها نه از رسانه ملی بلکه از همون شبکه های ماهواره ای که به درستگوبودنشون اذعان دارید.
دیدید و شنیدید. میخوام بدونم در کشورهای حامی دمکراسی آیا تحمل میکنن افرادی بیان تو خیابون و بانکها و رو به آتش بکشن ...میخوام بپرسم که آبا تحمل این موضوعات تو اون کشورها اینجوری هست. فکر کنم بد نیست بدونید که کشور آمریکا که شما ازش دفاع میکنید . دویست نفر را که مخالف نظام حاکم بودند رو در یک کلیسا زنده زنده به آتش کشیدند و سوزاندند و صدای هیچ کس هم درنیامد ...
میدونید چرا ...؟چون تو آمریکا اوج دمکراسی هست ولی تو ایران نیست ... امیدوارم یه کمی فکر کنیم ؟
چرا مرگ ندا آقا سلطان همزمان یک میلیارد و دویست میلیون بازدید کننده داره و حتی پخش زنده میشه . و جامعه جهانی هم محکوم میکنه .اما کشته شدن چند صد نفر در مصر و هزاران نفر در لیبی و بحرین و ... حتی به تصویر هم کشیده نمیشه . به نظر شما فرق ایران با این کشورهای عربی چیه که اینقدر حوادث ایران واسشون مهمه ؟ آیا جز اینه که ایران در راهی قدم گذاشته که عزت و سربلندی این کشور رو به دنبال داشته؟
و یه سوال از شما ..........کشورهای غربی در جنگ هشت ساله ما به نفع کی بودند و بر علیه کی ؟؟؟الان به نفع کی در حال حرف زدن هستن ؟؟؟
من به اینها میگم شاخص ؟ میگم ملاک ؟؟؟؟ میگم چراغ راه ؟؟؟من با رئیس جمهورم موافقم از نظر من جامعه جهانی چند تا کشور غربی نیستن .

طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. راهپیمایی و تظاهرات تا موقعی که مسلحانه نباشد مجاز است.
دوم اینکه که شما مالیات میدید برای چی برای اینکه نیروی انتظامی امنیت جامعه شمارو تامین کنه. مثلاْ ما به باشگاه هامون بگیم هر کدومشون برن یک ارتش استخدام کنن تا امنیت بازی آنهارو تامین کنه به نظرت حرفت یکم خنده دار نیست؟ یعنی آقایان موسوی و کروبی باید نیروی نظامی داشته باشن تا امنیت تظاهرات و تامین کنن.
متاسفانه شما یا به گیرنده شبکه های ماهواره ای دسترسی ندارید یا اینکهخودتون به خواب زدید.شبکه بی بی سی فارسی برای انقلاب مصر برنامه ویژه گذاشته بود و چندین میز گرد در مورد آن گذاشت و امریکا نیز مثل ایران بارها کشته شدن مردم بیگناه در مصر رو محکوم کرد حتی با توجه به نفوذی که در ارتش مصر داشت کاری کرد که ارتش به میدان بیاد. د.م اینکه تمامی شبکه های خبری جهان از جمله یورو نیوز و حتی شبکه انگلیسی زبان ایران پرس تی وی یک تصویر ۲ اینچ در ۲ اینچ در قسمت راست و پایین صفحه شون گذاشته بودن که به طور زنده میدان های مهم مصر به خصوص تحریر و نشون میداد. باز شما میگید برای آنها رسانه ای نشد. هموطن عزیز باید گریه کرد وقتی میشنوی که تمام شبکه های خبری جهان وقتی خبری از ایران پخش میکنن میگن این شبکه به علت نداشتن خبرنگار در ایران نمیتواند صحت آن را تائید کند. تمام ایران درست مثل اینکه به صورت یه حباب محافظت میشه نمیزارن تا شبکه های خارجی حتی یه خبرنگار توی ایران داشته باشن فکر میکنی برای چی ؟ برای چی نمیزارن ؟ خوب حتماْ اینجا یه خبریه که نمیزارن دیگه؟ بابا به چی قسم بخورم به مقدسات قسم توی شبکه های خارجی از این خبرها نیست.آنها نمیتونن دروغ بگن ممکن شانتاژ خبری کن ولی دروغ نمیگن یعنی ممکنه مثلاْ خبر سقوط هواپیما توی ایران و آنقدر بهش بها بدن که مهم جلوه کنه ولی دروغ نمیگن که توی ایران هواپیما سقوط نکرد.
مثلاْ بی بی سی ۱۰ روز قبل از انتشار خبر در ایران گفت که رهبر جمهوری اسلامی طی نامهای از رئیس جمهور درخواست برکناری آقای رحیم مشایی رو کرده ولی توی ایران خبری نبود حتی خود من گفتم بابا این دیگه دروغه ولی بعد از ۱۰ روز وقتی شبکه خبر ایران نیز این خبرو پخش کرد گفتم آفرین به این بی بی سی بدون خبرنگار در ایران این خبرو میدونسته.
حالا من جوابم طولانی شد و به اصل مطلب نرسیدیم. بالاخره من فکر میکنم چون سردمدارای ایران میخوان بیشتر حکومت کنن اجازه راهپیمایی نمیدن. دیگه در این مورد بحث نمیکنیم و میریم سر سئوال بعدی فقط یادت نره جوابو توی وبلاگ بزاری.

روح الامین سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ http://14sabz.blogsky.com

طرفداران جنبش من یعنی حنبش سبز یه روز میگن توپ، تانک، بسیجی، دیگر اثر ندارد و دگر روز شعار می دهد “بسیجی واقعی، همت بود و باکری” از نظر شما این منطقی هستش ؟
یک روز دیگه میگن : “نه غزه، نه لبنان” دگر روز ارواح عمه شون حمله اسرائیل به کاروان آزادی را محکوم می کند. بنظر شما اینها تناقض نیست ؟
یک روز می گوید در خط امام هستم و دگر روز با منتظری (خدایش بیامرزد)و نهضت آزادی و ملی گراها و منافق ها می نشیند و عکس امام را آتش می زنند و فردا روزش از توهین به بیت امام صدها بیانیه صادر می کند..... من جنبش سبزی بودم ولی با این اوصاف فکر میکنم خط فکریم ؟؟؟؟؟چی بگم!!!!
یک روز می گوید جامعه مدنی ریشه در مدینه النبی دارد و دگر روز سر از آخور صهیونیست ها در می آورد. (ملاقات با جرج سروس و مایکل لدین---اسنادی که خود آقای خاتمی اقرار به این ملاقاتها کرد)یک روز نامه می نویسد و دگر روز تکذیب می کند . یک روز الله اکبر می گوید و دگر روز آمریکا را بزرگتر از آن می داند که وصف کند. یک روز می گوید من عاشق رهبرم و روز دگر نامه سرگشاده می نویسد.
بگذریم ولی چند تا مقایسه بد نیست ...
• مردمی که برای پیروزی انقلاب به خیابانها می آمدند.مغازه ها و اموال عمومی را آتش نمیزدند.(اما آشوبگران خدا جوی ما اکنون کمترین کارشان آتش زدن است)
• به مساجد و تکایا حمله نمی کردند.(اکنون امت خدا جوی میرحسین آتش زدن مسجد و قرآن را از افتخاراتشان می دانند)
• به مجالس عزای حسین (ع)اهانت نمیکردند. (اما اکنون دم از جعلی بودن حسین و اصحابش میزنند)
به نظر شما چرا جنبش های مردمی در مصر و تونس و کشورهای عربی از طرف کشورهای غربی محکوم می گردد و همه کشورهای غربی اعلان خطر میکنند که .... ولی وقتی این اتفاقات در ایران تکرار می شود . همه جانبه از آشوبگران حمایت می کنند.؟؟؟
کاش می تونستین یه جواب واسه این سوال پیدا کنید.؟؟؟فقط همین.؟؟؟

لشگر عمر سعد گلوی حسین را بریدند، اما حسین فریاد یزید را برید.
این روزها هیچ احمقی به عمرسعد متوسل نمی شود. ما هیئتی که متوسل به هرمله باشد نداریم. من بچه هیئتی هستم. متوسل به یل ام البنین..............
هدف تیغ من آمریکا و اسرائیل است.......و میر حسن هم با سکوتش و بیانیه های آتشینش آب در آسیاب دشمن ریخت پس....او نیز یزیدی است ...
اینا رو دوست نتی بنده فرستاده .من اصول گرا ولی ایشون اصلاح طلب خفن بودن .ازشون بپرسین چرا اینجوری شده که ...
http://yasinmosavi.iranblog.com

راستش نمیدنم ( ارواح عمه شون) که شما نوشتید مناظره اسلامیه یا غربی . فقط اگه شد من و راهنمایی کنی؟
در مورد مقایسه عزیز من واقعاْ فکر میکنی زمان انقلاب ۵۷ مردم جایرو آتیش نمیزدن. بابا بی خیال آن موقع هم مثل الان بوده اصلاْ انقلاب یعنی همین. آن موقع حتی به پاسگاه های انتظامی نیز حمله شد. آن موقع هر چی مشروب فروشی و کاخ جوانان بود آتیش زدن در حالی که خیلی هاش اموال شخصی بود.
بازم عزیز کی گفته غربی ها جنبش مردم مصر و تونس و محکوم میکنن. شما بهتر برید انگلیسی خودتون قوی کنید و با یک فیلتر شکن به سایت های خبری غربی ها سری بزنید. یا اصلاْ با یه فیلتر شکن برید همین بی بی سی فارسی و از اخبار دنیا با خبر بشید. مثلاْ همین چند وقت قبل با وزیر امور خارجه امریکا با لحن تند سرکوب مردم توسط قذافی رو محکوم کرد. همون روز شبکه هاب دولتی ایران گفتن امریکا سکوت کرده. وای وای وای . اینجوریاست عزیز . نمیگم هر چی غربی ها میگن گوش کن ولی هر چی شبکه های ایران میگن هم قبول نکن جفتشو با هم نگاه کن و خودت تحلیل کن.
یه چیز جالبم در مورد قسمت آخر مطالبت بگم. و آن اینه که وقتی حضرت علی به شهادت رسید گفتن مگه علی هم نماز میخواند که سر محراب شهید شد میدونی به خاطر چی به خاطر این که تبلیغات دست آنها بود آنها همه جا هر جور دوست داشتن شایعه میکردن. الانم تلویزیون ایران هر جور دوست داره رفتار میکنه.تا امثال مثل من و شما فکر کنیم امریکا شیطان هستش.
مردم امریکا دارن از گشنگی میمیرن و همشون بی خانمان شدن ولی توی ایران ما داریم پیشرفت میکنیم. عزیز من از سال ۹۴ داریم نیروگاه اتمی بوشهر و میسازیم و تازه سوختشو تخلیه کردیم.
در مورد عقیده تون که گفتید من اصول گرا هستم میخوام اینو بگم تا توی ایران حزب درست حسابی نباشه اینها همشون فقط حرفه. من نه اصول گرا هستم و نه اصلاح طلب البته از نظر حزبی وگرنه هر جفتشون هستم.
چون هم اصول ارتباط مردمی رو قبول دارم و هم میخوام این اصول اصلاح بشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد