ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

روز دهم کم کردن

امروز راستش دارم خیلی اذیت میشم نمی دونم دلیلش چیه شاید این بود که صبح خیلی زود بیدار شدم. حالا هر چیه تحمل کردم تا ساعت 3 هم چیزی نمونده که طبق برنامه اولین سیگار روزمو بکشم راستی امروز آخرین روز کشیدن روزی 3 نخ سیگار و از فردا باید روزی 2 نخ بکشم ساعت 4 و 7 بعد از ظهر خوبه این مرحله رو هم رد کنم دیگه راحت میشم. از نظراتتون خیلی ممنونم به من خیلی انگیزه میده اگه تو آشناهاتون کسی رو دارید که سیگاری و میخواد ترک کنه یا کم کنه بگید بیاد به وبلاگ سر بزنه با هم بهتر میتونیم ترک کنیم اگه ترکم نکنه حداقل کم میکنه اصلاً من این وبلاگ دارم می نویسم برای این کار تا راحتر ترک کنم و به تمام کسانی که سیگار میکشن بگم میشه ترک کرد درسته خیلی سخته ولی میشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد