ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

روز شانزدهم کم کردن

سلام،

       چند روز است به علت تعطیلات و دسترسی نداشتن به اینترنت نتونستم مطلب بنویسم. اول از همراهی شما و تمام دوستام که کمک کردن تا من تا اینجا پیش برم تشکر میکنم. امیدوارم که به امید خدا دیگه یواش یواش آماده ترک بشیم. راستی امروز فکر می کردم من واسه چی تو این چند سال سیگار میکشیدم خودم خندم میگیره. مثلاً من همش توی دوران دانشجوییی میگفتم کاش یه فلوکی داشتم . کاش یه پراید داشتم. اصلاً به این موضوع فکر نکرده بودم که پول یه پراید و سیگار کشیدم.

دیروز داشتم میرفتم شمال توی عوارضی دیدم یه کسی داره عروسک میفروشه که دستش یه سیگارم بود تو دلم گفتم بنده خدا اگه سیگارو نکشی به اندازه فروش همین عروسک ها سود میبری. به نظر شما نمیبره؟

نظرات 1 + ارسال نظر
من چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://manmitoonam.blogsky.com

سیگار کشیدن یه عادته مضر هست. شکی نیست. اما نکته اینجاست که تا وقتی سیگار میکشی سیگاری هستی و از روزی که دیگه نکشی سیگاری نیستی. پرخوری یه عادت مضر دیگه است. با این اشکال که بعد از مدتی پر خوری اگر شروع کنی به درست خوردن همه چیز به حالت اولش برنمیگرده و.مدتها زمان میخواد تا بتونی وزن اضافه را زمین بگذاری. چه خوبه که توی این فضا همه کنار هم باشیم و به هم توی ترک عادتهای بد و داشتن فرصت زندگی خوب کمک کنیم. مرسی از حضورت

البته متاسفانه اثرات سیگار کشیدن هم مثل اضافه وزن مدت زیادی در بدن انسان میمونه. حتی شایداثرات سیگار خیلی بیشتر باشه.من چند وقت پیش خوندم بعد از ۱۵ سال اثرات سیگار به طور کامل از بدن انسان خارج میشه.
امیدوارم موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد