ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

روز هشتم کم کردن

امروز از نظر جسمی بدنم اصلاً سیگار طلب نمی کرد ولی خوب از نظر روانی هنوز احساس میکنم یه چیزی کم دارم. زمان زیاد میارم. من خودم و با کار و سرگرمی مشغول کردم تا یادم بره الان که دارم مینویسم سیگار اول روزمو کشیدم. ساعت تقریباً 3 بود که کشیدم. حالا که دارم فکر میکنم میبینم خیلی خوب شده من قبل از اینکه تصمیم به ترک سیگار بگیرم و سیگارمو کم کنم هر روز صبح تا ماشین از پارکینگ بیرون می آوردم سیگار روسن میکردم یعنی حدود 7 صبح حالا تا ساعت 3 بعد از ظهر سیگار نکشیدم در حالی که قبلاً تا ساعت 3 بعد از ظهر 10 نخ میکشیدم.

الان احساس بهتری دارم راستی من تو این 8 روز اگه طبق روال قبل می رفتم 11 پاکت سیگار می گرفتم ولی با این برنامه 2 پاکت گرفتم که هنوز یکیش تموم نشده یعنی 9 پاکت صرفه جویی کردم اگه حساب کنیم چون من وینستون الترا میکشیدم و پاکتی 1800 تومان میشه 16200 تومان پول کمی هم نیست میشه باهاش با خانمت شام رفت بیرون مثلاً 2 تا پیتزا خورد یا هزار کار دیگه کرد که حتماً از سیگار خریدن که بهتره. اصلاً میشه 25 لیتر بنزین آزاد 700 تومانی زد. راستی من خودم مخالف سهمیه بندی بنزین و آزاد کردن قیمتش هستم نظر شما چیه میگم اگه این مطلب خوندید و خواستید نظر بدید در مورد اینهم نظر بدید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد