ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

ترک سیگار

روزهای ترک سیگار

سه روز مانده به روزگار بهبودی

این چند روز طبق بر نامه عمل کردم. دیگه آن حالت عصبی که داشتم هم از بین رفته. آماده هستم برای ترک امیدوارم تموم بشه و منم راحت بشم. تنها مشکلی که دارم اینه که دهنم بعضی اوقات خیلی خشک میشه. ولی خیلی خوشحال شدم دلیلشم اینه که آبدارچیمون توی شرکت یه پسر جونه که سیگار میکشه وقتی بهش گفتم من دارم ترک میکنم آنهم بهم گفت میخواد دیگه نکشه و همین نیم ساعت پیش بهم گفت سه روز که سیگار نمیکشه خیلی خوشحال شدم. واقعاً باید به همه کسانی که میشناسید و تازه دارن سیگار میکشن باید از مضرات سیگار بگی من قبلاً به چند نفر گفته بودم ولی تاثیر نداشت ولی چون الان اطرافیانم میبینن که من دارم ترک میکنم و نمیکشم روشون خیلی اثر میکنه. به قول معروف رطب خورده منع رطب کی تواند .

برام دعا کنید راستشو بخواید من خودم به دعا از نظر مذهبیش زیاد اعتقاد ندارم ولی فکر میکنم دعا کردن یعنی آرزو کردن برای کس دیگه به آن کس انرژی مثبت میده و نا خوداگاه روی طرف تاثیر میزاره منم برای شما انرژی مثبت میفرستم مخصوصاً برای من میتونم.

نظرات 1 + ارسال نظر
tecton چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://S-parlos.blogsky.com

من به دعا خیلی اعتقاد دارم و هم برای شما هم برای من می تونم حتما دعا می کنم اگه خدا قبول کنه

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد